תרגום אתרים

מעוניינים לחשוף את האתר שלכם בפני קהל פוטנציאלי רחב? O.D translate הינה ספקית שירותי תרגום מובילה המתמחה בתרגום אתרים במבחר שפות ובאיכות ללא פשרות.

העידן הדיגיטלי נושא עימו בשורה מרחיקת לכת אשר מקורה בהתרת המרחקים הפיזיים בין בני האדם, תוך אפשרות לקיים תקשורת רציפה במגוון רחב של אמצעים מקוונים.

במציאות שכזו, הרי שאתר אינטרנט או כל טקסט המפורסם ברשת עשוי לספק ערך מוסף עבור גולשים מרחבי העולם, אשר עתידים להיחשף אליו דרך שיטוט קצר ונוח.

בשנים האחרונות ניכר ביקוש הולך וגובר לשירותי תרגום אתרים במגוון רחב של תחומים, לרבות לצרכים עסקיים, מסחריים, אקדמיים/לימודיים, העשרה והיד עוד נטויה.

על מנת להבטיח כי אכן תוכלו לזכות לתרגום של אתרים אמין ומדויק של הטקסט המבוקש, אין מנוס מלהפקיד את המלאכה החשובה בידיה של חברת תרגום של אתרים ייעודית אשר תוכל להבטיח עבורכם תוצאה מיטבית ובפרק זמן מינימלי.

למי מיועד השירות של תרגום אתרים

תרגום אתרים הינו כאמור צורך בסיסי הדרוש כמעט עבור כל גורם המעוניין לפנות אל קהל זר שאינו דובר את שפתו. לאור עשרות מיליוני האתרים (ואף מעבר לכך) הקיימים ברשת, מדובר על כ-30% לפחות מתוכם הפונים אל קהל יעד בינלאומי.

בהסתמך על הנתונים הללו, תרגום אתרים הינו שירות גלובלי שסביר להניח ימשיך להוות חלק נכבד ממכלול השירותים להם זקוקים בעלי אתרים ברחבי הגלובוס.

עבודת התרגום הינה רב-גונית ומיועדת כאמור לאינספור מגזרים ואוכלוסיות בכל טווח הגילאים ובמגוון רחב של תחומים. חברתנו תשמח לספק לכם שירותי תרגום אתר אינטרנט בעשרות שפות זרות, ביניהן: אנגלית, צרפתיתספרדית, רוסית, ערבית והרשימה עוד ארוכה. (למעבר לכל שפות התרגום לחץ כאן)

כחלק ממכלול שירותי תרגום האתרים המוצעים על ידנו, ראוי לציין לוקליזציה של האתר לקהל יעד מוגדר, תרגום דפי נחיתה לקמפיינים, תרגום תוכנות אינטרנטיות, וכן תרגום של מוצרים דיגיטליים נוספים, כגון:

  • באנרים
  • מודעות גוגל
  • סרטוני יוטיוב
  • ועוד

O.D translate מציגה: שירותי תרגום של אתרים

חברת O.D translate הינה ספקית שירותי תרגום מובילה בעלת מוניטין רב שנים, הן בשוק הישראלי והן מחוצה לו. אנו מתמחים בעבודת תרגום אתר אינטרנט בצורה יסודית ומדוקדקת עד לרמת הפסיק והאות, המתבצעת בשקיפות מלאה מול הלקוח ועד לשביעות רצונו המלאה.

צוות המתרגמים המנוסה של החברה ישמח להעניק לכם שירות מקצועי, תוך הכרת עולם התוכן המבוקש על בוריו, בדגש שימוש במינוחים מקצועיים וכן בז'רגון מילים הנאמן לשפת המקור.

החברה דוגלת בשירותי תרגום אתרים ובכלל בשירותי תרגום המתבצעים בהתאמה לסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק, תוך שמירה על רמת מחירים אטרקטיבית ועמידה קפדנית בלוחות זמנים.

אנו סמוכים ובטוחים כי בחירה בשירותי תרגום האתרים של O.D translate תסייע לכם בפתיחת דלת לקהלי יעד נוספים בשוק הבינלאומי, לרבות פוטנציאל חשיפה אדיר שלא יסולא בפז.

תרגום אתרים

אהבתם את הפוסט? שתפו!

אז על איזה פרויקט אנחנו מדברים בשביל להתאים לך את המתרגם המתאים ?

השאר לנו את המייל שלך ונחזור אליך בהקדם האפשרי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר
שירותים נוספים
תרגום מאנגלית לעברית
תרגום שפות
דין רודה

תרגום מאנגלית לעברית

  זקוקים לתרגום תרגום מעברית לאנגלית? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה ובשבילכם! מומחיות חברתינו הינה בתרגום רחב של שפות שונות לכל שפה, על ידי מתרגמים

תרגום להולנדית
תרגום שפות
דין רודה

תרגום להולנדית

נדרשים לשירותי תרגום להולנדית? פנו אלינו או הזמינו אונליין. רוצים לקבל מידע? המשיכו לקרוא. הולנדית היא השפה ה-37 בעולם בתפוצתה והשפה ה-11 בתפוצת הפרסומים מסביב

תרגום צ'כית

נדרשים לשירותי תרגום מהשפה הצ'כית לכל שפה אחרת או להיפך? זה הזמן לדעת הכול על שירותי תרגום צ'כית הממתינים גם לכם בחברת התרגום O.D translate

תרגום מרומנית לעברית ולהיפך
תרגום שפות
דין רודה

תרגום מרומנית לעברית

נדרשים לשירותי תרגום מרומנית לעברית / עברית רומנית? אצלנו ב- O.D translate, תוכלו להבטיח לעצמכם את שירותי התרגום ברמה הגבוהה ביותר לכל מטרת תרגום נדרשת. 

אנחנו משתדלים לחזור בהקדם האפשרי
השאר לנו פרטים ואנו נחזור אליך בהקדם עם הצעת מחיר