תרגום קורות חיים להצגתם ברמה הבינלאומית

הצעות עבודה מעבר לים או רילוקיישן מאלצים ישראלים וכן זרים רבים המגיעים ארצה לתרגם את קורות חיים לשפת המקום בו הם נמצאים. מדוע מדובר במהלך גורלי לעתידו של אדם וכיצד תוכלו להבטיח כי הוא ייעשה בצורה האיכותית ביותר. O.D translate עושה לכם סדר

התקדמות מקצועית במסגרת קריירה היא שאיפה של רבים מאיתנו. אנו משקיעים רבות כל חיינו בלמידה, רכישת ניסיון ועבודה סיזיפית במטרה להתקדם בסולם הדרגות וכן לשפר את כושר ההשתכרות שלנו. אחד הדברים החשובים עליהם יש לשים דגש במסגרת הרצון לקחת את הקריירה שלנו צעד אחד קדימה, הוא לערוך קורות חיים איכותיים אשר יתארו באופן נרחב את הכישורים, כמו גם הניסיון התעסוקתי שצברנו. 

עם המהפכה הדיגיטלית והאפשרות ליצור קשר כמעט עם כל נקודה על פני הגלובוס בצורה זמינה, גבר גם הצורך בשירות תרגום קורות חיים לשפות שונות שיש בהן בכדי לשווק את עצמנו גם במחוזות אחרים. לעיתים תכופות על מנת לזכות במשרה עליה תמיד חלמנו מעבר לים, בהצעת רילוקיישן מאתגרת במדינה חדשה או סתם במטרה לפתח קריירה או מקצוע חדש במדינה אחרת, אנו נדרשים לבצע תרגום קורות חיים לאנגלית או משפת האם שלנו לשפת המקום אליו נגיע. לשם כך תרגום שפות הפך פופולרי, ודרישה זו הינה תולדה של רצון כנה כי גם במדינת היעד החדשה, יוכלו להכיר בצורה האיכותית ביותר את ההישגים והניסיון עמם אנו מגיעים, רגע לפני פתיחת פרק החדש בחיינו.

במקום להשקיע זמן ומשאבים יקרים בעבודת תרגום קרות חיים עצמאית של קורות החיים, שלרוב אינה מצליחה להעביר את המסר בצורה איכותית דיו, הפתרון המיטבי הוא לפנות אל חברת תרגום קורות חיים מקצועית אשר תהא אמונה על תרגום קורות חיים באופן נגיש ומיידי. חברה שכזו הינה בעלת היכרות על בוריה הן עם שפת המקור והן עם השפה החדשה עבורה נדרשת עבודת תרגום קו"ח.

תרגום קורות חיים באנגלית
תרגום קורות חיים באנגלית

קצת עלינו

חברת O.D translate הינה בעלת ניסיון עשיר בתרגום קו״ח עבור מגוון רחב של לקוחות מכלל המגזרים במשק. אנו מתמחים בתרגום לעשרות שפות בעזרת צוות מתרגמים מהשורה הראשונה המסוגל להמיר כל טקסט בצורה איכותית, מהירה וכזו שתאפשר להעביר את המסר משפת המקור בצורה המושלמת.

אנו משקיעים משאבים כבירים במטרה לייעל את עבודת התרגום, כך שתתאים לצרכים של כל אחד מלקוחותינו, וכן תתבצע בפרק הזמן הקצר ביותר תוך עמידה חסרת פשרות בדד ליין מוגדר.

לצורך שיפור טיב השירות, אנו מעמידים בפני קהל לקוחותינו מענה בזמינות גבוהה לאורך רוב שעות היממה באמצעות טלפון או מייל, שם תוכלו לחוות דעה והערות על עבודת התרגום, לקבל הצעות מחיר בזריזות ובעיקר לבוא על שכרכם באמצעות עבודת תרגום של קורות חיים לפני ולפנים, אשר תענה על הציפיות ותאפשר לכם בתקווה להגשים את ייעודכם.

אם יש לכם שאלות נוספות בנוגע לתרגום קו״ח, דברו איתנו ונשמח לענות לכל השאלות!

אהבתם את הפוסט? שתפו!

אז על איזה פרויקט אנחנו מדברים בשביל להתאים לך את המתרגם המתאים ?

השאר לנו את המייל שלך ונחזור אליך בהקדם האפשרי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר
שירותים נוספים
תרגום מאנגלית לעברית
תרגום שפות
דין רודה

תרגום מאנגלית לעברית

  זקוקים לתרגום תרגום מעברית לאנגלית? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה ובשבילכם! מומחיות חברתינו הינה בתרגום רחב של שפות שונות לכל שפה, על ידי מתרגמים

תרגום להולנדית
תרגום שפות
דין רודה

תרגום להולנדית

נדרשים לשירותי תרגום להולנדית? פנו אלינו או הזמינו אונליין. רוצים לקבל מידע? המשיכו לקרוא. הולנדית היא השפה ה-37 בעולם בתפוצתה והשפה ה-11 בתפוצת הפרסומים מסביב

תרגום צ'כית

נדרשים לשירותי תרגום מהשפה הצ'כית לכל שפה אחרת או להיפך? זה הזמן לדעת הכול על שירותי תרגום צ'כית הממתינים גם לכם בחברת התרגום O.D translate

תרגום מרומנית לעברית ולהיפך
תרגום שפות
דין רודה

תרגום מרומנית לעברית

נדרשים לשירותי תרגום מרומנית לעברית / עברית רומנית? אצלנו ב- O.D translate, תוכלו להבטיח לעצמכם את שירותי התרגום ברמה הגבוהה ביותר לכל מטרת תרגום נדרשת. 

אנחנו משתדלים לחזור בהקדם האפשרי
השאר לנו פרטים ואנו נחזור אליך בהקדם עם הצעת מחיר